fredag, juni 22, 2007

Bröllop, långresa & en hemlis

Mkt har hänt sen jag skrev sist. Efter många om och men kom jag äntligen iväg till Ludvika för att träffa M:a. En cyberkompis som jag träffat på kattforumet och tjattrat med ett bra tag. Slutligen så kom jag iväg till Dalarna! Efter en lång resa på 6 timmar så stod där en förvirrad skåning och väntade på perrongen kl 7 på morgonen i Ludvika.
Stannade i tre dagar och hade en riktig skön roadtrip. Tack M:a för att jag fick komma och för att du är en så härlig människa!





Väl hemma vid 22 på kvällen så var det direkt i säng och sen upp tidigt för att åka på bröllop. Min svärfar gifte om sig igår och jag fick göra min första brudbukett! Borstnejlikor, prästkragar och ormbunksblad med ett vackert band runt stjälkarna. Hon blev väldigt lycklig så jag får anta att jag gjorde ett bra jobb. ;-)


Om någon vecka har jag en hemlis att berätta för er så ni får bita på naglarna och invänta vad det kan vara. :-P


Idag ska vi sticka iväg till syrran och fira midsommar. Vädret är tråkigt men jag tror det kan bli en bra dag med god mat! Glad midsommar på er alla och ta hand om er!

/Tiggy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D