söndag, juni 22, 2008

Miniflaskor

På midsommarafton var vi bortbjudna och jag var den nyktra föraren så jag fick snällt sitta och dricka cola. Nå det gjorde nu inte så mkt då jag ändå inte gillar snaps. Jag satt i egna tankar som jag brukar och då slog det mig att man nog kunde göra någon snygg förvaring av dessa söta små flaskor. Främst tänker jag i pysselbanor. Nu vill jag ha ERA förslag! Så kom igen nu och kommentera vad ni tycker hade varit fint att ha i dem.
Min egna tanke är att ha blingstenar, brads i. Flaskhålet är 7-8 mm och själva flaskorna är cirka 10 cm höga. Kanske snyggare förvaring för embossingpulver?


Må väl!
Tiggy

8 kommentarer:

  1. Jag har några såna flaskor som jag har pärlor i. I just mina så har jag blandade små glaspärlor, men har man många flaskor så funkar det nog med uppdelning.

    Brads, öljetter, pärlor, ja, till småsaker helt enkelt. Kanske embosspulver också, kan nog bli snyggt.

    Sofie

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du kan förvara minibrads, pärlor eller glitter i flaskorna men snyggast blir nog glittrigt embossingpulver.... eller.... häll ur distressfärgerna ;) (fast det torkar nog)

    SvaraRadera
  3. Varför inte förvara små saker i flaskorna, säkerhetsnålar, brads, knappar, pärlor, blingstenar mm.mm

    SvaraRadera
  4. Småsaker som eg pärlor och öljetter blir nog fint. Embossingpulver blir nog jättesnyggt men tänk så jobbigt när det ska tillbaka i flaskan varje gång du använt.... ;-)

    SvaraRadera
  5. Fast inte om man har en liten tratt :) Änsålänge har jag blingstenar & minibrads!

    SvaraRadera
  6. antingentar du bort korken eller så gör du hål i den och sen kan man ha smalare band eller garn i och bara sticka ut ändarna och klippa så lång bit man vill ha.

    SvaraRadera
  7. Smart! Fast funkar inte här då jag har tre katter som älskar band och snöre. :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D