måndag, juli 07, 2008

Bokmärke

Jag läser rätt mkt om kvällarna för att kunna sova. Använder det som finns till hands som bokmärke. Pennor, en vänlig kattass eller en hel Tequila som lagt sig vänligt nog rätt på bokuppslaget. ;)
Nå nu får det vara nog. Nog ska jag ha ett fint och dugligt bokmärke. Gjorde detta igår och rätt snabbt dessutom. Börjar få upp farten nu vilket är rätt skönt. När jag gör saker till mig själv så tänker jag kattvänligt. Med det menas att allting måste vara rejält fastsatt annars blir det uppätet. Valde att fästa blomman med en öljätt istället för att limma dit & ha bling eller ha en brad. En lösning jag tyckte blev rätt bra.



Här är ett kort som jag glömde bort att jag gjorde för nån vecka sen. Tänk vad man hittar när man städar.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D