måndag, december 15, 2008

Min guru i etern

Scraphistorien börjar
Ja den började i vart fall på allvar för ungefär ett år sedan, 2007. Jag hade börjat köpa lite småsaker på Panduro och snubblade efter några månader över infon att en viss tjej i Msnkretsen vart oerhört insatt i det här med scrapping. Så jag plågade stackaren med tusentals frågor och gör det än om alla konstiga begrepp.
Jag vet inte om jag kommit nånstans och ibland känns det som man kört fast men jag har mycket av inspirationen att tacka Evelina för.

En sak jag önskar är att jag var lika duktig på frihand som Evelina är. Hon gör så vackra egna figurer & mönster.
Efter att vi pratade lite fjams idag så ritade hon snabbt upp denna serie:

Min katt Polgara som inte är världens smartaste blir rätt lätt skrämd. Hon kallas även Fröken Burrsvans så hon burrar den för minsta lilla ljud.
Men som ni ser har hon iaf bra smakstil! Hon är lite smårädd för mina 'monstertofflor' som jag brukar strosa omkring med på vinternhalvåret.

Nej.. nu tycker jag att ni minsann går in och säger hej i Evelinas blog!
Visst hade det varit lite häftigt att kunna skissa så fint..

Over and out!
/Tiggy

3 kommentarer:

  1. men pluttgull, du vet väl att jag är för känslig just nu - sitter med darrande underläpp och ser knepig ut... Du är för söööt. *blinkar*

    SvaraRadera
  2. =) ja visst är hon grym Alien :D
    God jul :)
    kram PUH

    SvaraRadera
  3. Så underbar å så sann!

    Kanoners helt enkelt.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D