torsdag, januari 08, 2009

2000 besökare - dags för en bloggcandy!

Kan ni tänka er..
Tråkiga lilla jag har lyckats få 2000 besökare. What a shocker. :) Detta måste ju då firas genom en liten utlottning. Vinsten är en stämpel från Angi B samt lite dekorationer.

Reglerna är simpla:

*Lämna en kommentar här i detta inlägg.

*Länka till min blogg från din sida i inlägg eller länklista.

På söndag den 11/1 klockan 20.00 kommer jag slumpa fram en vinnare med hjälp av random.org!

Här är en liten sneakpeak på stämpeln. :-D

14 kommentarer:

  1. Oh, vad spännande med BloggCandy! Kanske, kanske blir det jag som vinner. Bamsekram LuckyLady13

    SvaraRadera
  2. Hej! Här bjuds det på mycket inspiration =)
    Jag måste ju också ta chansen på en stämpel från AngiB, de är så fina.

    SvaraRadera
  3. Jamen, det är klart att man tar chansen på lite godis!
    Apropå andra kortvikningar så är jag väldigt dålig på att testa det, men nu har jag fått lite inspiration av dig!

    SvaraRadera
  4. visst är det kul med så många besökare. Klart jag tar en lott hos dig, och hoppas på chans att vinna.

    SvaraRadera
  5. Jättespännande med blogcandy! Jag håller tummarna... Kram!

    SvaraRadera
  6. Oh, en bloggcandy =)
    Jag länkar till dig i länklistan istället för ett inlägg, då ligger ju länken kvar där jämt istället.
    http://www.mariathim.blogspot.com

    Nu hoppas jag på tur i din candy =)

    Mvh MariaT

    SvaraRadera
  7. Kul med en bloggcandy. Det måste jag också göra när jag kommer upp i så många som 2000 besökare!! :)

    Här har jag länkat till ditt bloggcandy http://makaon.blogspot.com/2009/01/bloggcandy-hos-tiggys-spot.html

    SvaraRadera
  8. Gratulerar gratulerar. :)

    Stämplar och jag har en speciell relation. Så varför inte prova lyckan?

    SvaraRadera
  9. I wants I wants! (Fast jag har egentligen inte plats för fler saker har jag upptäckt iom pysselplatsförflyttning...) men ändå! I WANTS!

    SvaraRadera
  10. KLart jag vill ta en lott på din spännande candy!

    Glada hälsningar
    Karin PG

    SvaraRadera
  11. Jag vill också va med!!! ♥

    SvaraRadera
  12. Du har en sak som väntar på dig i min blogg.

    Kram MariaT

    SvaraRadera
  13. Hej tjejen! Har något till dig i min blogg!!

    Och minsann om jag inte norpar en lott av bara farten oxå :)

    SvaraRadera
  14. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D