torsdag, januari 01, 2009

Julklappar vart det ju

Kan ni tänka er..
There i was, surfing on the internets när jag spanade på Scrappiz som jag brukar göra varje dag. Fick syn på julklappsswapstråden (puh.. långt ord) och såg att min bytarkompis hade skrivit.
Jag blev faktiskt lite rörd och främst väldigt glad över hennes fina inlägg.

Tack själv för de fina gåvorna! Bilder på våra respektive julklappar hittar ni i Bellamios blogg och här är direktlänken till inlägget:

http://bellamios.blogspot.com/2009/01/julklappsbyte.html

Julklappar - 2008
Vad fick jag annars då? Tja jag tycker att jag fick en hel del. Väldigt varierande dessutom. Förutom massa pyssel från M:a, Alien bling, Bellamio & pojkvännen så fick jag blockljus, usbuppvärmda rosa mystofflor, parfymset (från syrran) med Aguileras nya parfym, presentkort på Lindex, presentkort på Ikea samt pengar.

Hoppas ni alla hade en trevlig jul & ett trevligt nyår - I sure did!
/Tiggy - som önskar er alla ett gott.. nytt.. år!

1 kommentar:

  1. Vill bara önska ditt ett underbart 2009.

    Nyårshälsningar MariaT

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D