lördag, februari 28, 2009

Ny säljblogg + bokmärke

Ny säljblogg tillsammans med Alien Bling
Evelina frågade mig om jag ville hänga på hennes nya säljblogg och mitt svar bidde ja. Låter som en bra idé. Så kika in på www.hemgjort.blogspot.com eller än hellre, lägg till den i blogglistan så missar du inte när vi uppdaterar sidan!
Där kommer vi visa upp diverse hobbyalster som vi gör till försäljning. Ibland vill man ju ge bort något hemgjort med lite mer omtanke så varför inte kika in!

Bokmärke
Jag vart ute och shoppade lite igår. Skulle inom JP Hobby men dem hade stängt igår. Får bli en annan dag. Körde förbi Stämpelgården istället och köpte lite diverse. Bla har jag velat testa 3D-lack ett tag och dem hade bra pris på det så det blev en flaska. Jag är helnöjd, det blir jätteläckert. Här har jag använt det på dem blå blommorna på mönsterpappret.
Kattstickern är från Panduro, det var min pojkvän som visade mig en så fint ark med dem här katterna.



/Tiggy

2 kommentarer:

  1. Fint bokmärke! Och vilken passande text..

    SvaraRadera
  2. här fanns det mycket fint att titta på. Jag kommer hit igen :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D