tisdag, juli 14, 2009

Notishållare

Inspirerad av Youtube
Jag premmar på en del scrappare via Youtube och en av dem är Dawn5377. Jag såg denna video häromdagen och blev sugen på att göra en egen variant.
Fick leta ett bra tag innan jag hittade en lämplig penna. Av en slump råkade det sig att jag fikade med en vän som jobbar på Bokia och hon sa att dem hade. Kom dit så hade dem flera olika typer av småpennor! :-D

Insidan:

Innehåll:
* Post-itblock.
* Penna från Bokia.
* Bling från Stämpelgården.
* Textstämpel från Karolinas textark.
* Blomstämpel från Autumn leaves.
* Cirkelstämpel från Tingtura Design.
* Band från Making Memories.

//Tiggy

11 kommentarer:

  1. Tjusigt!!
    Det där måste jag ju kolla upp, och testa! =)

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Och kul med den lilla pennan!

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt alltså!! Du gör så mycket läckert verkligen!

    SvaraRadera
  4. häftigt (där va jag vitsig åxå). Kul då man kan göra saker som är braoha med :)

    SvaraRadera
  5. Åh, så läckert!
    Ha det bra!
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  6. Vilket otroligt läckert block!

    SvaraRadera
  7. Wow! Tack för du tog dig tid att svara på min fråga ang badsalt. Måste testa att göras i sommar. En bra gå bort-present!

    SvaraRadera
  8. Snyggt byggt!

    Skitläckert, och gulligt med den lilla pennan!
    Jag måste ta mig tid att kika in på youtube + scrap. Har liksom inte gjort det än och jag förstår ju att jag verkligen missat nått! Haha!

    Hoppas allt är bra med dig! Antar att du njuter av vårt "icke-sommar-väder" i skrivandets stund *ler* och det är ju tur att det finns väder för alla smaker!

    Ha de bäst snäckan!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D