måndag, oktober 05, 2009

Vinnaren av bloggcandyn är dragen!

Nu är det spännande huh?

Jag vill tacka alla underbara människor som deltagit, jag kommer kika in hos varenda en av er och jag tror att jag kommer få många nya bloggar att följa!

Min heta bloggcandy har nu fått ett nytt hem. Vem kan det vara?!

.
..
...
....
.....
......
....
...
..
.

Det blev... Gurkiss!! http://gurkiss.com/wp/

Maila mig din adress (mailadress ute till höger) så kommer det dyka upp ett paket i veckan. :-D

Varma kramar till er alla!
//Tiggy

3 kommentarer:

  1. Ååååh, grattis Gurkiss vännen!!! Vad kul!

    SvaraRadera
  2. Nämen va vann JAG :D *jippi*

    Linda vad så gullig och informerade mig....

    Wiiiii hoppar av glädje, såå kul.

    Jag ska maila dig med en gång :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket och raderna!

    Kul att min vän, Gurkiss vann!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D