lördag, november 07, 2009

Bjuder på ett äldre grattiskort

I väntan på julkort
Det är oerhört stressigt just nu, massa skolarbete, tenta på g och snart praktik. För att det inte ska bli helt tomt så kommer här ett grattiskort som jag gjorde för någon månad sedan. Håll till godo, snart kommer det mer jul. Kan avslöja att jag pysslar med en receptkortsask till julrecept.


Innehåll:
* Knappar från Stämpelgården.
* Blommor från Youdo, Wildorchidcrafts.
* Silverbling från Stämpelgården.
* Kattstämpel från Tingtura.
* Prickigt band.
* Brad.
* Vitt cardstock.
* Mönsterpapper från ?
* Textstickers.

//Tiggy

5 kommentarer:

  1. Vilket sött kort! Härliga färger =)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! :)

    SvaraRadera
  3. Gulligt kort med fina färger.
    Här blir det inte så många julkort i år. Ska nog inte skicka några själv. Jag lägger istället krutet på askar i olika former som jag har beställningar på. De verkar vara mer populära här i alla fall och jag gillar faktiskt att göra dem mer än korten :-)
    ~Anita

    SvaraRadera
  4. Thanks for visiting my blog :) I love your card, what a sweet pussy-cat image.

    SvaraRadera
  5. Gulligt kort! Katten är ju såå charmig! Gillar julkortet i inlägget under oxå, jättesnyggt!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D