tisdag, oktober 12, 2010

En gammal vikning med mall

Blev lite manad
Jag gjorde en mall till den här vikningen igår åt en scrappare och då kände jag mig själv manad att göra ett kort. Det är alltid bra att ha några grattiskort på hög också, man vet aldrig när man kan behöva dem! Stämpeln är en liten Snag'em.

I stängt utseende. Kortet stängs med en liten pappersremsa som viks ihop och klistras i båda ändarna.

Gott om plats för en hälsning! Här nedan ser du min mall på hur man gör kortet.
/Tiggy

5 kommentarer:

  1. Läcker vikning å supersöt stämpel! :-)

    SvaraRadera
  2. Gillar vikningen. Ja tio alster som mål hade varit mer lagom för mig oxå. Hade 100 som mål och hoppade av. Jag scrappar så långsamt och köpfingret ville inte som jag=)
    Har kikat runt i din blogg. Vilka fina kort du gör!

    //Jenny/e.j.m

    SvaraRadera
  3. Himla fint kort och kul att du delar med dig av en mall :)

    Super söt stämpel också :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Jättefint & kul med annorlunda vikning =)

    SvaraRadera
  5. Jättegulligt kort, och fiffig vikning!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D