fredag, januari 07, 2011

Buzzador + Cliniderm = bloggtävling!

Hej därute i vintermörkret!
Såhär lagom till vinter- och snörusket kom det ett paket i brevlådan från Buzzador. Jag kom med i deras kampanj om Clinidermserien från ACO. Produkterna säljs på Apoteket. I paketet fanns dessa tre flaskor till mig för att testa, broschyrer samt fyra testpaket med vardera sex prover. Om någon dag ska ni få chansen att vinna ett av dessa fyra paket som jag lottar ut bland er tävlande!

Enligt ACO:s hemsida så är denna hudvårdsprodukt speciellt framtagen för vårt nordiska klimat.

Cliniderms anti-age hudvårdsprodukter är resultatet av ett gediget forskningsarbete och många timmar i labbet. Produkterna är anpassade för det torra och växlande nordiska klimatet, och för att skydda huden mot ålderstecken och den stress vi utsätter oss för genom vår moderna livsstil.


Mitt intryck av produkterna

De tre flaskorna som jag fick var en flaska Ultra soft cleansing milk (rengöringslotion), en flaska Active protection day cream (dagkräm) och en flaska Age delay serum (för fast, ung hy).

Jag har nu testat produkterna (enligt instruktionerna som medföljde i broschyren) i några dagar och är varmt överraskad! Normalt sett brukar jag tycka att liknande produkter inte håller måttet men Cliniderm lever upp till sina löften. Efter bara tre dagar är min hud märkbart mjukare. Jag har mycket problem med torr och stram hud under hela året men det är som värst under höst och vinter. Huden blir mjuk utan att kännas klibbig. Produkterna går in i huden och lämnar inga spår. Vissa hudprodukter tycker jag känns så feta och de tas inte upp av huden.

Jag har använt Age delay serum under dagkrämen för att få bästa effekt. Produkterna 'smälter' bra in i varandra. Age serum är doftfri medan dagkrämen är mjukt perfumerad. Egentligen föredrar jag helt oparfyrmerat men dagkrämens doft märks knappt och är mycket behaglig.

Turligen ska man väl säga har jag inte fått så många synliga rynkor än. Bara lite kråkfötter. Det är för tidigt att se om det har blivit någon effekt på dessa så det ska bli intressant att se om några veckor!

Kika gärna in på Cliniderms hemsida för mer info och håll ögonen öppna för min tävling kommer dyka upp i denna vecka!

Vill du också bli en Buzzador och få chans att testa massa roliga produkter?
Läs mitt blogginlägg så får du veta vad det innebär och hur du gör för att bli en Buzzador. Det är superenkelt, innebär INGA kostnader för dig och du får testa massa roliga produkter!

Följ denna länk:


/Tiggy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D