lördag, september 24, 2011

Födelsedagspresenter del 1

Hipp hipp hurra!
Så jag fyllde år för några veckor sedan och jag fick så härliga presenter som jag bara måste berätta om. Först och främst fick jag ett jättefint ugglehalsband i silver av min syster. Jag har fått ugglor på loftet som en del av er kanske vet. ;-) Av pappa fick jag en peng samt en jättefin svampbok, perfekt att använda till att försöka lista ut vad det är för svampar i skogen.

Den sak som jag dock använder mest är presenter jag fick av min kära sambo, min älskade kapselmaskin från Nespresso - skåda min Pixie!

 
Visst är han tjusig? Och han lagar så gott kaffe! Det trodde jag inte om en kapselmaskin. Han är en stor tröst nu när jag är gräsänka i fyra veckor till..
 
/Tiggy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D