söndag, juni 03, 2012

Flux fresh munskölj

Senaste Buzzadorkampanjen

Som jag skrev i förra inlägget så har jag nu fått ett paket från Buzzador med munsköljen från Flux - Flux fresh. Företaget har flera olika munskölj beroende på ålder och behov. Just Flux Refresh är fluorbaserad och utan alkohol. Den ska fungera extra bra för att bekämpa dålig andedräkt. Läs mer HÄR.

Jag har nu testat munsköljen morgon och kväll i 2 dagar och jag är väldigt nöjd! Eftersom jag dricker en del kaffe och har problem med lite täta tänder så har jag stundvis dålig andedräkt. Gott om hål och karies har jag också på grund av dålig salivtillströmning. Om den har påverkat karies är det en månad för tidigt att säga men jag tycker att jag känner mig fräschare i munnen efter att ha sköljt. Den är inte så löjligt stark som vissa andra munskölj är heller. Flaskan har en smart doseringspump så att man alltid får 10 ml skölj varje gång.

//Tiggy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D