tisdag, oktober 18, 2005

Updates och Rosa Bandet

Det var några dagar sedan jag uppdaterade sist så det är kanske dags nu, yepp det är det.

Har väl inte hänt så enerverande mkt.
Haft punktering på bilen för första gången, kört en långrunda nerom sydvästra Skåne och myst med sambon. Maskat av katterna (igen) med starkare medel varpå stackars Nisse tappade rösten i en vecka. Hmmsa.. Thats about it.

Livet går sin stilla gång, katterna trivs och hösten har fallit på med stormsteg. Kallt som Sydpolen ute, snart dags att släpa fram en vinterjacka.

Varje löning försöker jag ge mitt lilla stöd till de saker som känns viktiga och som jag vet använder pengarna till fina saker. Oftast blir det en slant till olika katthem och kattfonder men denna månad kommer det även bli till Rosa Bandets ära.

Syrran och jag har startat en insamling för att ära vår mamma som sedan en tid varit sjuk i först bröstcancer och senare skelettcancer. Alla pengar som skänkts går direkt och oavkortat till bröstcancerforskningen.

Hjälp er själv hjälpa, stöd Rosa Bandet!

Må väl!