tisdag, april 08, 2008

Pysslat lite mera

Här kommer lite mer av senaste pysslandet samlat på ett ställe.

Först ut är mitt allra första smycke. Det vann faktiskt en liten påskpysseltävling där temat var trendig påsk. :-)

Jag utmanade till att göra nått av en skiss jag gjorde på ett pysselforum. Såhär blev mitt eget bidrag. Blev väldigt nöjd med kontrasterna och särskilt de rosa blommorna mot det grå.

Slutligen så.. visst har man alltid nycklar liggandes överallt? Men när man väl ska ha dem så hittar man inte dem! Nå jag har inte hittat nått snyggt nyckelställ ute så jag bestämde mig för att göra ett eget. Superlätt dessutom. Limmade fast vanliga tavelkrokar på en dekorerade tavelramor. Dolde spikhålen med Primablommor. Sött & personligt.

Tja det var allt från mig för denna gången.

Må väl!
/Tiggy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D