söndag, mars 23, 2008

Påsk & diverse

Så vart påsken kommer... och strax över. Brukar väl aldrig direkt superfira påsk. Vår vän kom ner från Södertälje i torsdags kväll och stannar över hela helgen. Mkt trevligt med sällskap och långa nätter med snack. Vi sitter ofta och spelar/glor på film dagarna igenom så det är lagom. Katterna får lite lek också, busar om möjligt ännu mer när här är folk över. :-)

Igår var jag hos syrran och åt lite påskmat. Hon stod för hälften och jag den andra, på så sätt får man en kul blandning. Mina köttbullar gick hem, har börjat med ett nytt recept så det var la trevligt att få bra respons.
Var där ett par timmar och sen stack jag hemåt till en tvkväll.

Idag har vi om möjligt gjort så lite som det bara går. Spelat gamla tvspel hela dan. Imorgon ska jag på forumträff i Lund. Ska bli trevligt, var ett bra tag sen nu.

Om dagarna pysslar jag en hel del, många av mina alster kan ses på Pysselplatsen så kom gärna in och titta där. Går under namnet Tigerflikka.
Här är ett kort som jag är ganska nöjd med:


Har varit lite mkt nu IRL som jag inte orkar gå in på. Försöker se saker positivt men det är svårt när det känns som ingenting någonsin kommer bli bra. Time will tell I guess.
Ta hand om er och kämpa på.

/Tiggy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D