söndag, september 28, 2008

Kort + bokmärke + mässa

Var ett tag sen jag uppdaterade här, har haft lite kass med inspiration både vad gäller pyssel och allt annat. Varit slavpraktikant på ett mkt i övrigt uppskattat ställe av kunderna.
Förväntade mig så mkt mer men fick i stort sett göra allt skitgöra i en månad. Men jag är stolt över att jag stod ut och jag sköter alltid mig oavsett vad så fick ut bra omdöme iaf. Nått ska man banne mig ha..
I övrigt har jag inte hittat på så mkt. Var uppe en vända i Småland och hälsade på bekanta. Som vanligt alltid supertrevligt. :-)

Nåja dessa två alster har några veckor på nacken.

Först ut ett födelsedagskort till en liten tjej. Kan ni gissa vilken hennes favoritfärg är? :-P


Sen har vi ett beställt bokmärke till en liten tjej som älskar prinsessaker. Märket är eg ett textilmärke, ni vet som man stryker på tyg. Men det funkade alldeles utmärkt att limma dit. Söt liten sak köpt på Stoff & stil.


Och slutligen dagens höjdpunkt. Scrappingmässan i Helsingborg! Min första mässa och även om besöket blev lite kort så fick jag ett mysigt intryck. Detta vill jag gå på fler ggr. Turligt nog hade jag en budget att gå på annars hade jag nog kommit hem med betydligt mer!

Over and out.
/Tiggy

1 kommentar:

  1. Jättesött kort och bokmärke du har gjort!
    /Pyttisens mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D