torsdag, juli 30, 2009

Vill tipsa om en väldigt bra recensionsida för Scrapbooking & Stämpling

www.scrappa.com
Jag letade efter fler scrapbookingforum för ett tag sedan när jag snubblade in på Scrappa.com Tyckte det lät som ett kanonbra koncept med kundrecensioner (som granskas innan dem läggs upp) för just scrapbooking & stämpelaffärer. Det är även ett roligt sätt att hitta nya butiker på.

Så klicka dig in på http://www.scrappa.com/ och kika lite du också! Lämna några recensioner på affärer du gillar eller kanske gillar lite mindre. Konstruktiv kritik såklart, annars är det helt meningslöst. Att säga att nått är dåligt utan förklaring är som att säga att solen är gul. ;-)

Jag vet att jag varit dålig på att skapa på sistone men jag har jobbat en hel del och det tar på energin. Sista veckan nu sen så kommer ni väl bli trötta på mig istället. :-P Kan även säga att jag har en liten scrappinghemlis som kommer avslöjas i augusti så kika in med jämna mellanrum för att få veta vad det är. Sen kommer det även att dyka upp en bloggcandy någon gång under augusti/september!

Önskar er en fortsatt skön sommar!

//Tiggy

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med dig, snubblade själv in där efter ett tips för ett tag sedan.

    Hoppas bara att folk är ärliga när de lämnar sina omdömmen...

    Kram Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D