fredag, februari 12, 2010

Buzzador + senaste nytt

Lever hon?
Jodå, jag är i livet än. Har haft väldigt mkt skolarbete sen julas så det har inte blivit tid för bloggen eller alster. Inte pysslat sen innan jul. Vi får se om tiden och lusten infinner sig snart, kanske i samband med våren!

Buzzador
Har skrivit i tidigare inlägg om företaget Buzzador (
ni hittar det här). Kom nyss med i en kampanj för Dove, ska testa deras härliga duschcreme Visible Care. Jag kommer få små provflaskor att dela ut till mina vänner som jag ska buzza för så de kan testa produkten själva. :) Ska bli superkul!

Om du är intresserad och vill veta mer om Buzzador så klicka på den här länken för mer info:

http://www.buzzador.com/?refstr=Tiggymon&lang=SE


/Tiggy

2 kommentarer:

  1. Skönt att se livstecken från dig! Hoppas scraplustan infinner sig snart!

    Ha de bäst snäckan!
    Kraam//Angelica

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra med pluggandet...

    Buzzador är jag också med i :)

    Dock har jag inte fått några prover på lääänge nu...

    Ha de gott.
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D