lördag, mars 06, 2010

Med våren kommer scraplusten

Tjoho!
Nu vart första tentan för i år avklarad. Det kändes bra, återstår att se hur det gick. Det har varit väldigt mycket plugg sen innan jul, först nu känner jag att det kan finnas tid till pyssel. Mitt första projekt blir till att altra en telåda. Det har jag viljat göra ett bra tag. Dels har jag inte fått tummarna loss att köpa en och dels har det inte funnits ork. Men idag hittade jag en låda i trä med sex fack och ett sött litet klicklås på locket för futtiga 39:-! Ska sätta mig och fixa med den senare. :-D

Har ni några tips eller tankar om vad ni tycker att jag ska tänka på med lådan? Det verkar ändå vara några stycken som har altrat en. Även bara rena tankar är välkomna!

Må väl!
/Tiggy

2 kommentarer:

  1. Skoj att du har lite pyssel känsla igen, saknat dina alster. Kram Emmily

    SvaraRadera
  2. Grattis, du är en av vinnarna i min bloggtävling om ballerina kladdkaka! :) Maila mig din adress så skickar vi paketet till dig så snart som möjligt! Kramar, Jennie.


    kalasgott@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D