måndag, mars 05, 2012

Mindre telåda

 Portabel telåda
Av en anonym träask med fint metallås blev slutresultatet denna lilla telåda. Hela lådan är målad vit med hobbyfärg. Jag är som sagt svag för blått, grönt och brunt i kombo så det råkade visst bli det färgtemat. :)
  Inuti lådan klädde jag bottnarna med brun cardstock som kontrast. Först hade jag tänkt ha något tyg, lite som en smyckesask men det tog för mycket plats.
En smidig, portabel telåda. :) 
Jag tror den kommer få följa med mig till jobb.

//Tiggy

3 kommentarer:

  1. Hej vad fin den blev. Hoppas du får ner mycket te i den. Kramar Emmily

    SvaraRadera
  2. Fint! En telåda borde man alltid ha i handväskan :-)
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Tror jag har lyckats maila dig, hittade inte mailadressen men jag tror jag löste det...:) Om inte, maila mig eller så, behöver ha tag i dig. Och den uuuunderbart söta stämpeln med musen o koppen. Bland annat :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D