lördag, september 22, 2012

Buzzning Air Wick doftpinnar

Nyinflyttad

Nu har vi äntligen flyttat till Huset! Det är en fantastisk känsla och det känns fortfarande lite overkligt. Gå från 2 r o k till 6 r o k med trädgård innebär att vi har många rum och alldeles för lite saker att fylla dem med.

Det innebär också att "vår lukt" inte har blivit etablerad här är, ni vet säkert vad jag menar. Då passade det verkligen riktigt bra att jag fick testa Air Wick via Buzzador. 


Air Wick finns i två dofter - Cool Linen & White Lilac och Midnight Blackberry & Vanilla Silk.

Jag började med att testa Cool Linen & White lilac. Idéen är att man sätter ner 1-6 av träpinnarna som finns i paketet i den lilla glasburken. Glasburken innehåller vätska och gummiliknande kulor. Beroende på hur många pinnar man petar ner så doftar det olika starkt. Doften varar sen i upp till 4 veckor.





Jag rekommenderar skarpt att inte sätta ner alla sex pinnarna på en gång! Jag gjorde detta och doften var minst sagt överväldigande. Det luktar friskt och faktiskt rätt naturligt, inte som visa toalettfräschare som luktar väldigt tillgjort. 

Om fyra veckor återkommer jag med om hur mycket och om det luktar fortfarande. :) Jag är positivt överraskad! 

Vill du också buzza och få gratis prylar? Klicka HÄR för att bli en Buzzador du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D