tisdag, oktober 09, 2012

Uppföljning Buzzador

Ett par veckor senare...

Nu har det gått några veckor sedan jag petade ner pinnarna i Air Wicken. Som sagt, sex pinnar var aaalldeles för mycket. Jag slängde två av dem och sen flyttade jag faktiskt runt flaskan i huset. Satte den där det behövdes väldoft. Och det luktar verkligen gott i rummen den stått i. Om man är känslig för dofter - undvik den här produkten. Jag fick huvudvärk deluxe när jag hade sex pinnar i och det hörde jag även från någon som testat den.

Kontentan

En produkt jag kommer köpa igen! Den luktar fräscht utan att lukta toafräschare. 

Den ser helt okej ut och är rätt diskret.

Dofterna luktar väldigt gott. (Hoppas på fler sorter!)

Det är perfekt att kunna kontrollera styrkan på doften med antal pinnar.

//Tiggy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D