tisdag, april 28, 2009

Hurrakort i brunt/blått

Bidde ett kort till
Jag hade redan förvikt två baser av denna vikningen och här kommer den andra. Antagligen blir det inte fler kort i detta format då jag inte riktigt känner woho för det.
Anyhow, den söta katten är från Tingtura. En lackknapp fick hänga med och stängningen har jag löst med två öljetter samt bandrosett. Bokstäverna är utstansade. I ärlighetens namn är jag sådär nöjd med kortet. :/ Givetvis är det snyggare IRL men ändå. Man blir inte alltid nöjd.

/Tiggy

2 kommentarer:

  1. Hellooouuu tjejen! Blir som vanligt helt impad av dina underbara kort och din påhittighet därtill! Dina knappr är bara så råsnygga - jag försökte mig på dem häromdan, men... Hrrmm... (vågar jag erkänna detta?)... jag glömde att lägga blomman i en knapp och min 3D-lack rann bara över så det blev liksom en oregelbunden klump istället.. Haha, fy vad besviken jag blev! Men jag ska testa igen och denna gången göra det ordentligt från början!

    Ha de bäst tjejen!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  2. Urfräckt! tycker Nilla (kramisar)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett litet tassavtryck! :-D